مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

حل سوالات الکترونیک 92

حل سوالات الکترونیک 92 را از اینجا دانلود کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام استاد خیلی ممنون از حلتون فقط جواب سوال اخر زنر
چی میشه جون تو فایلی که گذاشتین نیست.
من 2.5 بدست اوردم درسته

تبریک میگم 2.5 که زدید درسته!

..... جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام استاد
ممنون از محبتتون
یه راهنمایی میخواستم: من بخاطر یه مشکلی از دانشگاه 2 سال عقب افتادم. امسالم کنکور خراب کردم. خوبم نخونده بودم. تمام فکرم جبران اشتباهات دروه کارشناسی و ادامه تحصیله. اما همه دعوای کار نیست میکنن. خانواده هم بدجور من و بالا می برن و زمین میزنن. ذهنم و خراب کردن. ارزشش داره به حرف کسی گوش ندم و بخونم یا فکر کار باشم، تنبل نیستم. اما شرایط کاری طوری هست که اگه برم توانایی مطالعه مفید رو ازم خواهد گرفت. خیلی بی انگیزه ام. ممنون میشم نظر خودتونم بهم بدین. ممنون

به نظرم مهمترین عامل انگیزه میباشد. اگر انگیزه جبران مافات گذشته را دارید با یک سال خوب درس خوندن و رشته و دانشگاه خوب قبول شدن باعث جلو افتادن شما خواهد شد.
وضعیت کار و اقتصاد را هم بهتر از من میدونید به نظرم در این موقعیت خوب درس خوندن و ادامه تحصیل بهتر از کار در شرکت های خصوصی بدون آینده کاری میباشد.
به حرف اطرافیان توجهی نکنید فقط به خودتان ایمان داشته باشید و برنامه ریزی درستی انجام دهید.
از یک ماه دیگر اگر شروع کنید سال دیگه این موقع خیلی خوب از پس کنکور بر خواهید آمد.

سعید یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

با تشکر از زحمات شما

..... یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام استاد
ممنونم از پاسخ و معرفتتون استاد. بخاطر شرایط بحرانی که گذروندم خیلی حساس شدم و دچار وسواس فکری. منم پسری هم سن شمام اما من کجا شما کجا. این بیتم تقدیم به شما

الا ای دولتی طالع که قدر وقت میدانی...گوارا بادت این عشرت که داری روزگاری خوش

ان شاء الله که همیشه شاد باشی

مرسی لطف دارید

هادی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام استاد
لطفا پاسخ بقیه سوالات دفتر چه بذارید.ما منتظریم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد