مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

200 رتبه محل قبولی کنکور ارشد 91

200 رتبه و محل قبولی از نتایج نهایی کارشناسی ارشد برق 91 از این سایت قابل دریافت می باشد!

نظرات 4 + ارسال نظر
mina چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام استاد
استاد جزوه جلسه فردارو کی میذارید که دانلود کنیم...

سلام
امشب میذارم که برای فردا بعد از ظهر داشته باشید

نوید پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام استاد عزیز
استاد یک سوال داشتم که جوابش رام خیلی مهمه با توجه به اینکه شهرستانی هستم امکان تحقیق زیاد برام فراهم نیست
میخواستم اگر تونستین نظرتونو در ارتباط با دانشگاه های شهید عباسپور شهید بهشتی و ترییت مدرس بفرمائید از نظر سطح علمی اساتید امکان ادامه تحصیل و اعتبار جهانی ممنون ازتون

سلام
تو سایت bargharshad.blogfa.com جواب دادم

علیرضارجبی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

باعرض سلام خدمت استاد ارجمند
من دانشجوی کارشناسی برق قدرت هستم و در شهرستان زندگی میکنم. برایم امکان پذیر نیست جهت برنامه ریزی حضوری خدمتتان برسم. سه روز کامل در هفته وقت آزاد دارم و میخواهم از همین الان شروع به مطالعه برای کنکور ارشد کنم و همه مباحث را از پایه بخوانم. با توجه به تجربه جنابعالی خواهشمندم یک برنامه درسی اگر امکانش هست برایم بنویسید. منتظر ایمیل شما هستم. با کمال تشکر

امین سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام استاد سطح دانشگاه شهید رجایی چطوره؟

دانشگاه خوبیه در کل ولی نسبت به دانشگاه های دیگر تهران کمی پایینتر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد