مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

مشاوره کنکور ارشد برق

کنکور کارشناسی ارشد برق، جزوات کنکور ارشد برق، منابع کنکور ارشد برق، class-konkoor.ir

جزوه الکترونیک جلسه سوم

دانشجویان الکترونیک مدرسان میتوانند جزوه کلاسی جلسه سوم را از اینجا دریافت کنند.
نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام استاد میشه رمز واسه دانلود رو به من بگین؟

سلام
رمز را ایمیل کردم
فقط جزوه کامل نیس بعضی قسمت ها را جزوه گفتم بچه ها نوشتن ولی من ننوشتم

omid دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام استاد میشه رم را بزه ایمیلم ارسال کنید؟

omid دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام استاد میشه رمز برای دانلود رو به ایمیلم ارسال کنید؟

سلام
ارسال شد ولی بهتر است جزوه را از بچه های کلاس بگیرید توضیحات را بجه ها در جزوات خودشان نوشته اند

مهدی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام استاد رمزی که واسم میل کردید رو قبول نمیکنه چیکار کنم؟

سلام
دوباره فرستادم

مهدی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام استاد یک دنیا ممنون که رمز رو فرستادین. من اهوازم و اینجا کلاس کنکوری خوبی نیست دارم با جزوه هایی که تو سایت میزارین پیش میرم استاد ترخدا همشو تا آخرین جلسه بزارین من همه امیدم به شماست. ممنونم.

سلام
باز تاکید میکنم اینها کامل نیستند فقط مثال ها و دستنوشته های خودم در کلاس است نکات را بچه ها مینویسند
انشالله دوره تابستان را به صورت مالتی مدیا در سایت قرار میدهم

مهدی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ق.ظ

سلام استاد
واقعا ممنونم استاد اگه دوره تابستون رو به صورت مالتی مدیا بزارید یک عمر دعاتون میکنم استاد من خیلی شما رو قبول دارم با خوندن جزوه کنترلتون (البته در کنار کتاب درسی) واقعا پیشرفت بزرگی توی این درس کردم ترخدا هر چه زودتر این کار رو بکنید البته واقعا معذرت میخوام ولی واسه اون مالتی مدیا که گفتین حاضرم هر هزینه ای رو پرداخت کنم و الکترونیک رو از شما یاد بگیرم.

سلام
سعی دارم اینکار را انجام بدم انشالله تابستان وقت بشه

حسین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام استاد میشه رمز واسه دانلود رو به من بگین؟

این جزوه دست نوشته خودم سر کلاسه بهتر جزوه کامل را از دانشجویان کلاس تهیه کنید.
پسورد khandan

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد